CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Saturday, October 24, 2009

Boring tahap gaban

huhu..boring gile 3 jam ni (tengah jaga exam)...kalo ikutkan hati ku mau saja aku jawap soalan exam skali ngan student2 ku tapi apakan daya ku ceh..sebab soklan periksa aku yang buat...bengong ke aper...hehe..tak tau nak post aper kali ni sebab aku ader skit masalah short memory...or paling bahaya tahap gaban memory lost ku yang memang slalu sangat berlaku...

so kat cni oleh kerana nak meringankan beban boring tahap gabanku aku post gambar2 ku masa kat opis tengah curik tulang walaupon time tu aku ader banyaaak paper nak mark...ha ha ha..(ketawa tahap giant)



hehe...my desk yang slalu sepah2...



kat blakang tu banyak file subject yang aku blom update isi kandungan nyer



aku yang teringinkan anak kembar...tapi bukan siam...hush...simpang malaikat 44..



Thru my window...hak hak hak...



opocot tupai liar terlepas!!!



kata si tupai kepada si burung : amek ko aku hentak ko ngan buah ni!!
kata si burung kepada si tupai : ko bodo ke aper nak hentak2 aku ni?? dari ko hentak aku baik ko hentak owang yang skodeng ko dari tadik..ceh xde privacy langsung...nyampah aku!!

CERITA BERGAMBAR MERAPU TAHAP GABAN
-THE END-

p/s: aku punya belog aku punya suke la...hahaha..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home