CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Thursday, October 22, 2009

Akibat Degil...

Tu la kan owang2 tua dah pesan toksah bawak keta laju2...tengok skang saper susah???

aku jugak yang susah...uwa uwa..nangis tak berlagu la aku nampaknyer...

xde mood plak nak taip2 ni...biar la aku melayan perasaan ku sekejap...

Biar la gambar menerangkan segalanya..




ni le yang membuat kan aku tension...melayang jugak la notes2 aku...uwa uwa kan bagus kalo duit2 tu aku gunakan untuk membeli bekalan product wangian kegememaranku untuk 2 Bulan...ceh...

P/S to En.Izmi : Boleh ke kirenye cik abang tulun coverkan perkara diatas untuk cik adik mu ini....

uwaaa...uwaa tulun bagi respond...la cik abang....


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home