CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Sunday, July 5, 2009

My 25th Besday...

SATU JULAI DUA RIBU SEMBILAN

Panjang umurnya...panjang umurnya...panjang umurnya serta mulia...serta mulia...serta mulia...
uwaaa..cedey jerk besday ku aritu...sebab bie langsung tak wish pon..cedey jerk,tapi tak sangka plak sampai kolej jerk student2 sumer wish besday kat aku...kire glamour gak aku hari tu,..dalam kul 1.30 pm student2 buat surprise party sambut besday aku...thankz to all my student yang celebrate hari tu..I really appreciate it..thankz..

Dalam2 gembira aku haritu terselit jugak perasaan cedey..ceh...sebab bie tak wish lagi die hanya cakap 'dah tua dah hari ni' itu jerk ayat die...cedey kan..kan...kan kalo orang yang kite sayang tak wish besday kite...uwaaa.uwaaa...Tapi takpe sabar tu separuh daripada iman..so aku pun be patient tunggu la jugak kalo2 malam tu bie nak wish..hehe..akhirnya tanpa wish ape2 bie soh aku bukak drawer yang ader bawah tempat duduk aku dalam keta...n then aku bukak plastik tu ader satu kotak kecil warna coklat,dengan gelojohnye aku pun bukak kotak tu..owh so sweet...bie present kan purse..sweet sangat(bagi aku la)..THANK YOU hubby...tu yang buat makin sayang tu...he really know me in and out...(i mean in tu --> my heart ek)..tu memang test aku...suke sangat...so aku post kan kat cni la purse tu untuk kenang2an...









oh ya,setakat ni yang aku SUKE n yang sama besday cam aku...adalah:




Princess Diana
Agnes Monica


Selepas sehari besday aku,ader jugak lagi student aku yang tak puas hati sebab tak dapat celebrate besday aku 01 julai tu so diorang buat belated birthday party kecil2 tuk aku,tu pun kat common room library..ish ish ish budak2 ni..anyway i love that chocolate cake so..sweet and tasty.....



Malam tu plak emak aku(emak aku skang ader kat umah aku) citer kisah aku masa aku baru2 lahir...mak kater time tu hari raya puasa yang ke-2 so sumer orang sibok berhari raya...yang aku plak tak sabar2 nak beraya...sebab tu aku tendang2 perut (mak kuasa 1) aku,tak kirela aku nak kuar jugak time tu..hik hik hik..best jerk mak aku citer..*mak kuasa 1 & mak tu watak yang berbeza,dimana hanya aku sowang jerk paham citer ni..hik hik hik..




ok la lain kali..aku update lagi skunk ni aku busy nak buat keje lain...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home