CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Monday, July 20, 2009

Welcome to the World...

Selamat datang ke Dunia yang fana ini cik lily ucapkan kepada Nur Shamimi Az Zahra binti Mohd Sharipudin...Semoga hidup zara dipenuhi dengan limpahan rahmat dari Allah S.W.T...Peace No War!!..hik hik hik..

oh ya!! yang menarik tentang zara ni ada kat telinga die...lekuk telinga die menyerupai kalimah ALLAH S.W.T..bagi kami itulah tanda Rahmat dariNya..ALLAH MAHA BESAR...


Cik Lily doakan zara jadik anak yang berguna dan solehah..taat pada mak dan abah..cian kat mak susah nak lahirkan zara..:((

Zara ni terpaksa dilahirkan awal dari jangkaan sebab kakak aku(kak yatie) menghidap kencing manis tahap agak merbahaya jugak sebab hari2 kakak aku kena amik suntikan (suntik sendiri) untuk kurangkan kandungan gula dalam darah,semasa mengandungkan zara..Sepatutnya zara kene dilahirkan normal,memandangkan tarikh sepatutnya zara dijangka akan dilahirkan 23hb Julai tetapi doktor kata bahaya kalo zara dilahirkan lambat...sebab kakak punya kencing manis tinggi..so doktor suh lahirkan awal dalam 8hb Julai..untuk paksa zara dilahirkan doktor bagi kakak makan ubat untuk push baby kuar..tapi tak jugak boleh kuar2 setelah 2 hari,doktor amik keputusan soh kakak aku lahirkan zara secara pembedahan...yang takutnya pasal bedah ni..risiko tinggi bagi kakak aku dan zara disebabkan kencing manis tu..kalo tak takde la bahaya sangat...aku kire itulah ujian yang diberikan kepada sesetengah ibu yang mengandung...ni yang buat aku takuuuut...jerk sejak kebelakangan ni..ish ish ish..apelah nasib aku nanti....

Walaubagaimanapun...akhirnya kakak aku dan zara selamat jugak...yeyeye...


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home