CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Sunday, December 27, 2009

Fasa itu telah berlalu...

Alhamdullillah...Syukur kepada Allah S.W.T...

akhirnya...zaman enjoy ku telah berlalu...kini hambik kau..fasa baru telah muncul...aku bukan lagi si cik lily...skang aku dah pegang status Puan...uwaaa....

18.12.2009 setelah genap 6 tahun kami berdua menyulam kain...hehe poyo plak...aish..malas plak aku nak jiwang2 ni...okayy berbalik kepada topik...akhirnya pada tarikh keramat itu aku selamat menjadik isteri kepada Encik Mohd Izmiazrul...

fuyoh...punya la penat kami dalam masa hampir 2 minggu kebelakangan ni...mana tak nye kat sabah jerk sanding dah 2 kali....sesi bergambar outdoor lagik...erm macam2...penat tak sudah...

berikut aku summarise kan aktiviti sekitar majlis bersejarah kami...

18.12.2009  -> (9.30 pagi - 10.00 pagi) Majlis Akad Nikah kat masjid besar tawau.

sanding kat umah nenek
19.12.2009 -> (11.00 pagi - 6.00 petang) Majlis Persandingan & Makan Beradap
                        (7.00 malam - 12.00 malam) Majlis Persandingan,Merenjis,Potong Kek,sesi menari n menyanyi...dan akhirnya bersurai.

sanding kat umah mak
sambung balik sanding kat umah mak plak
25.12.2009 -> (9.00 - 10.30 pagi) majlis bercukur jambul anak buah aku..mimi zara & fikran azizi..

(10.30 - 3 petang )Majlis Persandingan dan akhirnya bersurai.

kat bawah ni aku upload skit gambar-gambar sekitar majlis nikah 18.12.2009 n persandingan 19.12.2009















sampai cni dulu...will update later...yuhuuu....

Labels:

1 Comments:

At December 29, 2009 at 8:48 PM , Blogger Ahada Aihara said...

Lily,
congrat's...
sudah selamat menjadi puan...
nway sehingga berkekalan ke ahirnya, insyaAllah....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home