CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Wednesday, November 11, 2009

Minggu Pen Merah...

Minggu ni adalah minggu untuk bermuram durja...sebab si chubby ini punya banyak papers nak mark...

berikut aku senaraikan paper2 itu...

1.Business Mathematics - Full Time - Assignment 1 lagi ader Mid Term Exam paper
2.juga Business Mathematics - Part Time - Assignment 1 lagi ader Mid Term Exam paper & juga  Final Exam paper
3.Introduction to Statistics - Full Time - Assignment paper & juga Mid Term Exam paper...Luckily Part time class baru saja setart (sebut cam cik diera sebut)...
4.Computer Application in Accounting - Assignment ada 2 & Mid Term Exam...




so ader baper paper ek kene mark? di x pulak dengan jumlah pelajar satu kelas ada 20-25 owang...uwa...uwa..nangis aku minggu ni...uwa uwa....

pen merah aku pon dah banyak k
ehabisan dakwat...erm saper la sudi tulun melabur untuk aku beli pen yang berdakwat merah itu..

tapi takpe...demi minat jadik cikgu-cikgi ini aku tabahkan jugak ati ku yang lara ni....sabar ya diri pujuk sang hati...

alahai.....




macam ni lah muka si chubby ni bile bab mark paper...

aduhai....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home