CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Tuesday, November 10, 2009

Dia sangat manje.....aku jadik geraaam

eeeeeeeeeeee...dia memang manjeeee tahap Ultraman...aku geeeeeeram sangat...die selalu cam ni...makin lama makin mahal la maintenance die mengalahkan aku...aku geraaaaaaaaaaam skang...





kalo aku bulan2 maintenance dalam RM100-RM200
(ni tak termasuk beli perfume)..hehe... 



dia plak mengalahkan aku...ko belanja manyak sangat la mana mampu nak tanggung ko kalo slalu cam ni..

matilah aku!!!...ko memang buat aku sakit ati...tapi

aper boleh buat ko la....
.
.
.
.
.
.
.
.

yang aku sayang...


ni sexy back ko...hambek...aku upload di cni biar ko malu...
.
.
.





ni gambar masa nak buat balancing..eh ye ke..hak hak hak


 naik lagi naik lagi...padan muka ko tak balance...
ni jerk gambar yang sempat aku amik...gambar ko mase kene touch up kat perodua aku tak amik sebab aku geram sangat kat situ la duit aku banyak melayang sebab ko...nak tukar ni le,nak tukar tu le...owh absorber kat tayar depan ader problem la...

ai yo yo n yo...



kenape la aku marah ko...

aku tau aku gak la yang slalu tunggang ko kan..upppsss silap...drive ko kan...



tapi ko jangan la slalu nak kene touch up mahal2 tak mampu aku..

uwa uwa uwa..







itu la saja luahan hati aku ari ni...

-THE END-

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home