CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Monday, November 16, 2009

Layan Phobia...

Yuhuuuu.semalam lepas balik kerja...pujuk2 hubby nak ajak gi tengok wayang...sebab rase tension skit banyak kerja nak kene settle before taking leave...



Akhirnya lakonan ku buat-buat muka seposen kat En.Jinggoat berjaya...hak hak hak..cian die termakan pujuk rayu...kekekeke..



So,malam tu lepas mandi,solat maghrib..and tepat kul 8 dah kuar umah...En.Jinggoat decide nak tengok wayang kat pavillion..Vrooooooooooooom..(aik pelik jerk bunyik keta ni).



sampai jerk kat pavillion trus carik GSC..asalnyer kitaorg nak tengok citer 2012 tapi tiket jual macam goreng pisang panas...so kitaorang pilih plan 2 iaitu layan 4bhia...








skang nak tengok citer seram dah kurang sangat takotnyer...bukan apee...kalo sebelom ni tengok wayang seram,balik umah kang rasa takot akan terbawak2 maklumla tinggal sebatang kara kat umah...



tapi skang dah okay kalo layan citer seram sebab balik umah boleh belagak tak takot sebab cousin dah duk skali...hehehe..jahat tak pikiran saya?...iya...memang jahat! (tanya & jawab oleh owang yang sama)



citer 4bhia ni memang beeeeeeeeeest gile la bagi aku...tak tau plak bagi owang lain...tapi aku memang suke sangat citer ni..tak boring sebab die 5 in 1...




dalam 5 citer ni aku paling suke sangat citer yang ke-5...its a horror-comedy...and jalan citer die buatkan owang piki owh bende ni akan jadik camni...tup2 jadik bende lain plak...hak hak hak...aku pon tak tau aper yang aku merepekni..almaklumlah aku bukan nyer owang yang mahir nak buat review wayang or penulis sinopsis yang bagus....yang aku tau aku layaaaaaaaan citer ni sangat2...tak sia2 tiket tuk citer 2012 tu abis...kalo tak? tak merasa la aku tengok 4bhia semalam...



P/S: To hubby thanks for being so enduring and so encouraging...to me..semalam bie enjoy sangat kan tengok citer tu...sampai kaki naik atas kerusi...bukan sebab sejuk tapi sebab gelak yang melampau!..ceh..



anyway...sape2 yang blom tengok citer tu...pi la tengok...kat cni aku link kan review owang yang dah tengok citer tu...www.enjoythaimovies.com/index.php/2009/phobia-2



okay la..yeh dapat pon post!!..



Aramai Ti...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home