CORETAN LILY SI CHUBBY

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Sunday, February 21, 2010

Aku sudah tidak perlu berlecak armpit!!!

hye hye hye...

ni sebenarnya post yang sudah lama di peram...baru skang nak diluakkan...sebab aku dah malas tengok die kat draft...

23 Januari lepas aku dengan bangganya sehingga segala lubang hidong aku kembang telah selamat ...

bukan selamat melangsungkan perkahwinan ya tu citer aku dah post dah...ni citer pasal aku dah selamat konvo...hik hik hik...

BBA (Hons) Finance...menatang ni la yang buat aku berlecak armpit...menyudahkannya...aku buat part time sambil keje sambil belaja...finally aku dah selamat konvo...

yang menghadirkan diri masa konvo tu adalah my mom,mom in law,pa in law,sis in law and last but not least my beeelooooooooved hubby..the one and only Mohd IzmiAzrul...

aku citer brief jerk la ye...sebagai kenang2n...

VENUE : PICC PUTRAJAYA
TIME : 08.00 AM - 06.00 PM (Acara mula kul 2 petang tapi kene mai awal sebab ada rehearsal) awai tak pasukan aku mai???...cian diorang...

yang bestnyer ni le first time aku dapat teddy bear dari encik hubby yang tak lomantika langsung itu...erm itu pon mesti die beli sebab tengok owang lain sume beli kan kan kan hubby??? aisyehmen...gurau jerk tau bie...jangan majuk ek...

ni aku sediakan gambar yang tak seberapa ni untuk tontotan kowang...yang tak nak tengok sudah totop mata!!! hik hik hik..





chumel tak teddy bear tu...yang besar tu hubby hadiahkan...yang cinonet tu adik yang hadiahkan...dalam kuntuman bunga tu ada three little cute bears...so cute...




oleh kerana Allahyarham Senator Ismail telah kembali ke rahmatullah maka prof ni yang gantikan tempat Allahyarham..


hehe...ada pengalaman yang best gile2 masa konvo tempoh hari...my hubby,my mom,my mom in law & me ada buat project memunggah makanan...makanan yang disediakan soodap tempat cantik tapi takde tempat duduk...makan atas lantai...aisyehmen...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home